Načrt za obdobje: julij in avgust 2022 Oddelek: 2-3 leta Vzgojiteljice: Valentina Novak | |||
Izhodišče za dejavnost: otrok prinese v vrtec, knjigo z morsko tematiko | |||
Tema: POLETJE JE TU, JUHUHU Področje: jezik, družba, narava, matematika, gibanje, umetnost | |||
Globalni cilj: spoznavanje življenjskega cikla ter zdravega in varnega načina življenja | |||
področje | OBLIKA DEJAVNOSTI | ||
Dnevna skica | SKUPNA IGRA | PROSTA IGRA | VLOGA VZGOJITELJA |
JEZIK
CILJ: jezik kot objekt igre
|
-poslušanje zgodb, Bor in Bina na soncu, Bobek in barčica, A. Štefan
-poslušanje deklamacij, Hišica ob morju C. Sokolov -opazovanje vremenskih situacij
|
Jezikovni, listanje knjig, pogovor o novih besedah iz zgodb
Knjižni, pogovor ob knjigah, o živalih v morju, poimenovanje Jezikovni, reševanje opisnih ugank Opismenjevalni, spoznavanje delov morskih živali, kaj potrebujemo na plaži, …
|
Voditi pogovore s vprašanji o doživetih dogodkih na morju, izletih, obiskih… Igrati se skupaj z otroki in imeti se lepo.
|
DRUŽBA CILJ: otrok spoznava značilnosti letnega časa |
-prebiranje počitniških pozdravov od otrok
-druženje z otroki starejših in mlajših -piknik pod krošnjami dreves -socialne in družabne igre, Žoga potuje, Kje je predmet -druženje z otroki iz drugih skupin |
Glasbeni, poslušanje glasbenih pravljic
Družba, igra v kotičku dom Jezikovni, pogovori ob ogledovanju razglednic, s počitniškimi pozdravi otrok |
|
NARAVA
CILJ: otrok spoznava lastnosti vode, mivke
|
-igre z vodo, spuščanje ladjic, pretakanje vode, zlivanje vode na mlinček
-igra z mivko, uporaba igrač za igro z mivko -pihanje milnih mehurčkov -opazovanje vremenskih situacij
|
Raziskovalni, poslušanje različnih zvokov vode, morje, reka, potok, dež…
Raziskovalni, zlaganje kamnov, školjk po velikosti Raziskovalni, oblikovanje s slanim testom Konstrukcijski, sestavljanje, razstavljanje kock, lončkov Čutni kotiček, hoja po različnih naravnih materialih |
Otroke mazati z zaščito proti soncu paziti na varnost v bazenih in čistočo. |
MATEMATIKA
CILJ: otr. razvršča in klasificira
|
-poimenovanje in prepoznavanje enega predmeta, v skupini predmetov
-položaj predmetov v prostoru -razvrščanje igrač glede na položaj predmetov v prostoru, spodaj, zgoraj, pod, nad, …
|
Ustvarjalni, polaganje kamnov, školjk v slano testo
Tehnični, lepljenje kamnov, školjk na podlago Matematični, zlagamo kamne, zbiramo kamne po velikosti |
Otrokom pustiti ustvarjalnost. |
UMETNOST CILJ: spodbujanje splošne ustvarjalnosti |
-gubanje ladjic, ribic -risanje z barvnimi kredami -ples ob glasbi, gibanje rok, hoja po prstih, lahkotni gibi -prosto plesno in likovno ustvarjanje z različnimi sredstvi in metodami -plesne in rajalne igre, Didl dajčka, Ringaraja, Rdeče češnje, Sredi kroga deklica, …
|
Likovni, slikanje z ledenimi kockami
Dom, igra vlog z dojenčki, previjanje, pokrivanje, oblačenje Ustvarjalni, polaganje kamnov, školjk v slano testo Umetnostni, ustvarjanje iz naravnega id odpadnega materiala Glasbeni, poslušanje instrumentalne glasbe in izvajanje ritmičnih vzorcev ter motivov s ploskanje oz. lastnimi instrumenti, muziciranje MRI
|
Spodbujati otroke k ustvarjalnosti. |
GIBANJE
CILJ: iskanje lastne poti pri reševanju gibalnih problemov
|
-čez ovire: po klopi, gredi, čez most
-niz gimnastičnih vaj ob umirjeni glasbi -gibalne igre na igrišču -premagovanje naravnih in pripravljenih ovir, hoja v hrib, … -sprehodi v bližnji okolici
|
Matematični, sestavljanje puzlov
Gibalni, iskanje lastne poti, Pajkova mreža
|
Omogočiti otrokom vsakodnevno potrebo po gibanju. |