Načrt za obdobje: 28. 3. – 8. 4. 2022 Oddelek: 2-3 leta Vzgojiteljica: Valentina Novak
|
|||
Izhodišče za dejavnost: deček pove, da se je v vrtec pripeljal s kolesom | |||
Tema: TRAJNOSTNA MOBILNOST Povezave med področji: matematika, gibanje, umetnost, družba | |||
GLAVNO PODROČJE | OBLIKA DEJAVNOSTI | ||
|
SKUPNA IGRA | PROSTA IGRA | VLOGA VZGOJITELJA |
NARAVA
Cilj: otrok pridobiva izkušnje, kako sam in drugi ljudje vplivajo na naravo in kako lahko dejavno prispeva k ohranjanju naravnega okolja |
-Poslušanje zvoka avtomobila, Best of supercar sounds 2019
-Opazovanje gibanja avtomobila iz katerega se kadi dim -Kratka igrana igra zajčka in šoferja, zajec bi rad bil spet bel, želi si čistejše in mirnejše okolje. |
Naravoslovni, senzornomotorična škatla, za graditev različnih kompozicij, vlak, steze za pešce, sestavljanje gozda in travnatih površin.
Ustvarjalni, izdelava zelenih podlag, dreves, rož iz odpadnega papirja, barvanje, lepljenje.
|
Poskrbeti za varnost otrok, otroke razporediti za delo v kotičkih. |
POVEZAVE MED PODROČJI |
|||
MATEMATIKA
Cilj: otrok rabi simbole, s simboli zapisuje dogodke in opisuje stanje |
-Otroci pomagajo pri postavitvi kotička, skupni dogovori, želje, otroci sodelujejo pri urejanju prostora.
-Ustvarjanje s Sestavljanko za čistejše okolje-taktilna na steklo. |
Matematično-ustvarjalni, otroci iz moossgume, namočene v vodo, sestavljajo različna trajnostna vozila, dajejo na steklo v dol zaporedju, posamezne dele sestavijo v celoto.
|
Otroci spoznajo novo tehniko.
Otrokom dopustiti možnost raziskovanja in odkrivanja izvirnih rešitev.
|
GIBANJE
Cilj: razvijanje prstne spretnosti |
-Peljimo se s kolesom in očistimo zajčka, gibalno spretnostna igra z didaktično igračo. | Gibalno-spretnostni, otroci polnijo mokre vate v posodo, ki jo vozijo po vrvici do umazanega sivega zajčka. Čistijo ga z navlaženimi vatami. |
|
DRUŽBA
Cilj: otrok se navaja na pravila v skupini |
-Igra, Prepoznaj simbol in ga razvrsti v tabelo. | Matematični, štejemo do števila 5, s prsti.
Matematično-družboslovni, z otroki se pogovarjamo, kako so prišli v vrtec. Otroci vstavljajo določen simbol v ustrezno mesto v tabeli. |
Otroke navajati, da pripovedujejo ob slikah. |
UMETNOST
Cilj: spodbujanje splošne ustvarjalnosti pri pripravi, organizaciji in uporabi sredstev in prostora |
Gibanje ob pesmi, Kolesa, R. Kranjčan
Ustvarjanje ritma ob pesmi, Clap, Clap Sound |
Plesni, ples z žogo, žoga kot plesna spodbuda.
Umetnostno-gibalni, določimo gibe za izvajanje posameznega trajnostnega vozila, vlak, avtobus, kolo. Jezikovni, razlaga posameznega simbola, plosk, superge. Ob besedi BRAVO 3x zaploskamo, ob besedi GREMO PEŠ, pa 3x udarimo z nogami ob tla.
|
Ustvarjati prijetno vzdušje. |