N:

– Pogovor o zimi, snegu…

– Pogovor o primerni obutvi, obleki za ta letni čas.

– Spoznavanje zimskih dejavnosti: smučanje, sankanje, drsanje …

– Opazovanje in doživljanje  narave v zimskem času.

– Igra z ledom.

– Otrok se pogovarja o zaznavah živali, predmetov…, ki jih imajo v domišljijskem svetu v realnem, pa ne.

– Pogovor o živalih, ki zimo prespijo oziroma je ne prespijo.

– Poskrbeti za živali ( ptice – ptičja hišica, hrana za ptice; živali v gozdu – odnesti hrano – sadje, zelenjavo, slamo… ).

J:

– Poslušanje zgodbice: Nekega zimskega dne ( M. Christina Butler ).    

– Ogled in obnavljanje zgodbe.

– Rešuje uganke o živalih.

– Ogled knjig o zimi, živalih v zimskih razmerah…

G:

– Vaje za rotacijo ( tek po vijugastih črtah; tečejo cik,cak; vrtenje v levo, v desno; vrtenje v paru – držajne za roke, krpo, trakom;

igrica: Slepa miš ).

– Vaje za ravnotežje( hoja po ravni narisani črti; hoja po vijugastih linijah; hoja s knjigo na glavi;  na eni nogi, predklon, na obeh nogah, zaklon;

lastovka na eni nogi ).

– Striženje.

– Sprehod v gozd.

– Omogočiti čim več bivanja in gibanja v naravi.

U:

– Ogled zgodbe: Nekega zimskega dne –  preko youtube kanala.

– Risanje na črno podlago z belo barvico, kredo – tema: zima.

– Ustvarjanje z tinto in brisalecem tinte.

– Odtis preko alu folije.

– Igra se in ustvarjanje z brivsko peno.

– Slika z pobarvanim ledom.

– Otrok ima možnost slikati s fotoaparatom – v gozdu.

M

– Se pogovarja in pojasnjuje, kaj se je zgodilo najprej  kot vzrok in kaj je nastalo kot posledica.

– Rabi izraze za opis položaja predmetov.                                         

Accessibility