N:
– Pogovor o zimi, snegu…
– Pogovor o primerni obutvi, obleki za ta letni čas.
– Spoznavanje zimskih dejavnosti: smučanje, sankanje, drsanje …
– Opazovanje in doživljanje narave v zimskem času.
– Igra z ledom.
– Otrok se pogovarja o zaznavah živali, predmetov…, ki jih imajo v domišljijskem svetu v realnem, pa ne.
– Pogovor o živalih, ki zimo prespijo oziroma je ne prespijo.
– Poskrbeti za živali ( ptice – ptičja hišica, hrana za ptice; živali v gozdu – odnesti hrano – sadje, zelenjavo, slamo… ).
J:
– Poslušanje zgodbice: Nekega zimskega dne ( M. Christina Butler ).
– Ogled in obnavljanje zgodbe.
– Rešuje uganke o živalih.
– Ogled knjig o zimi, živalih v zimskih razmerah…
G:
– Vaje za rotacijo ( tek po vijugastih črtah; tečejo cik,cak; vrtenje v levo, v desno; vrtenje v paru – držajne za roke, krpo, trakom;
igrica: Slepa miš ).
– Vaje za ravnotežje( hoja po ravni narisani črti; hoja po vijugastih linijah; hoja s knjigo na glavi; na eni nogi, predklon, na obeh nogah, zaklon;
lastovka na eni nogi ).
– Striženje.
– Sprehod v gozd.
– Omogočiti čim več bivanja in gibanja v naravi.
U:
– Ogled zgodbe: Nekega zimskega dne – preko youtube kanala.
– Risanje na črno podlago z belo barvico, kredo – tema: zima.
– Ustvarjanje z tinto in brisalecem tinte.
– Odtis preko alu folije.
– Igra se in ustvarjanje z brivsko peno.
– Slika z pobarvanim ledom.
– Otrok ima možnost slikati s fotoaparatom – v gozdu.
M
– Se pogovarja in pojasnjuje, kaj se je zgodilo najprej kot vzrok in kaj je nastalo kot posledica.
– Rabi izraze za opis položaja predmetov.