N:
– V gozdu ima možnost opazovati, raziskovati, se igrati, doživeti z vsem čutili gozd…
– Pogovor o pomenu gozda. Kaj nam gozd daje? Kako ohranjamo gozd?…
– Različne dejavnosti v gozdu – objem drevesa, odtis, lista, obris debla…
– Gozdni plodovi ( kostanj, vršički, gobe …).
G:
– Sprehodi: na Golovec.
– Sodeluje v sprostitvenih dejavnostih, v gozdu.
M:
– Imenuje in prelaga en po en predmet, šteje.
– Išče oblike v naravi, jih imenuje , riše.
– Razporeja material v malo, veliko skupin, glede na različne lastnosti.
– Orientacija v gozdu.
J:
– Otrok se pogovarja, komentira, pripoveduje, se pogovarja, sprašuje, odgovarja…
– Ogled knjig, slikanic, fotografij, revij o živalih in pogovor ob slikah.
D:
– Dejavnosti ob praznovanju rojstnega dne: petje, ples, pogostitev, risanje albuma, obdaritev slavljenca…
U:
– Odtis (obris ) jesenskega lista, debla – voščenke.
– Tiskanje jesenskih listov.
– Ustvarjanje z naravnim materialom.
– Posnemanje glasov in gibanje živali..
– Petje pesmic o gozdnih živalih.
– Ogled filmov in dokumentarcev o gozdu (izobraževalni filmi SIDG in izobraževalni filmi ZGS ).
– Slikanje gozda.
– Fotografiranje gozda ( dreves, gob, kostanj… ).