N:

– Pogovor o Slovenskih predelovalcih mleka, od kod prihaja slovensko mleko, kako so organizirane slovenske kmetije, koliko mleka proizvedemo katere mlečne izdelke poznamo, kdo in kako jih proizvede, kdo pri tem sodeluje…

– Obisk kmetije, kjer imajo krave mlekarice ( Kako kmetje skrbijo za krave? S čim se krave prehranjujejo poleti in s čim pozimi? Kdaj je mogoče kravo prvič pomolzti, koliko mleka daje krava?…).

– Ogled power pointov, na  temo – krava, mleko.

– Delovni list na temo krava, mleko.

– Naredimo naravni navadni in sadni  jogurt iz mleka.

– 22. 4. 2021 – DAN ZEMLJE – OBNOVIMO NAŠO ZEMLJO.

– Pogovor o našem planetu – Zemlji; pomenu čistega okloja, pitne vode.

– Otroci razmišljajo in pripovedujejo o tem  kaj bi mi lahko naredili za boljše življenje, boljši planet…

U:

– Otrok riše, barva, ustvarja s plastelinom, lepi.

– Prepeva pesmi : Izidor ovčice pase,  Na planin’cah luštno biti.

– Narišejo darilo za Zemljo.

D:

– Dejavnosti ob praznovanju rojstnega dne: petje, risanje, ples, pogostitev.

– Otroci sodelujejo, si pomagajo, imajo možnost razumevati pravila in socialne konvekcije ( kdo je na vrsti, kako delimo z drugimi…).

G:

– Naravne oblike gibanja – tek, plezanje, skoki…

– Gibalne igre – Lisica kaj rada ješ; Trden most; skrivalnice…

– Rajalna igra – kačo vit : Izidor ovčice pase.

M:

– Otrok odgovarja na vprašanja odraslega, ki se začenjajo  z Zakaj.

– Se pogovarja in pojasnjuje, kaj se je zgodilo najprej kot vzrok in kaj je nastalo kot posledica.

J:                                                                         

– Zgodba:Zgodba o karavici Berti in njemen mleku.

– Pravljica; Spoznavanje okolja.

– Otrok posluša branje pesmi: MLEKO ( A. R. Roza ).

Accessibility