D:
– Uvajanje novih otrok.
– Otrok ima možnost razumevati pravila in socialne konvencije ( kdo je na vrsti, kako delimo z drugimi…).
– Otrok ima možnost pridobivati kompleksne socialne veščine ( vzpostavljanje stika z drugimi…).
– Otrok rešuje probleme, se pogaja, dogovarja, vedenje in občutenje drugih, medsebojna komunikacija…).
– Otrok sodeluje pri dejavnostih ob praznovanju rojstnega dne: petje, risanje, ples, pogostitev.
J:
– Otrok sodeluje v različnih govornih položajih, začenja pogovor, vpeljuje nove teme, se igra in zabava z besedami, sprašuje….
– Otrok samostojno pripoveduje.
– Otrok sodeluje v komunikaciji v manjših skupinah ali v parih, ter v komunikaciji z otroki in odraslimi.
– Otrok po svojih željah v simbolni igri posnema in se igra osebe, živali predmete.
– Otrok prisluhne pravljici: Pika pikapolonica ( Q. Greban ).
– Pogovor o počitnicah, ogled razglednic in pogovor ob njih.
G:
– Otrok izvaja naravne oblike gibanja v zaprtem prostoru, v naravi.
– Otrok sodeluje pri izvajanju rajalnih iger.
– Otrok hodi na sprehode po bližnji okolici.
– Otrok se giba na igrišču in na igralih.
U:
– Otrok riše s flomastri in barvicami.
– Otrok sodeluje pri prepevanju znanih pesmic.
– Otrok se sproščeno giba in pleše ob glasbi.