N:
– Otrok sodeluje v pogovoru o bolezni, bacilih, virusih…
– Otrok sodeluje v pogovoru o zdravi prehrani.
– Spoznavanje osnovnih načel osebne higiene.
– Se pogovarja o svojih čustvih, o doživljanju posameznega čustva – žalost, veselje, pogrešanje…
– Bivanje zunaj – v deževnem vremenu.
G:
– Gibalne dejavnosti na prostem.
– Sprehod: Golovec, PST, Fužinski grad.
– Gibalne igre ( Mačka in miš, Trden most, Lisica kaj rada ješ…).
D:
– Opazovanje gradbišča in pogovor o delu, gradbenih strojih…
– Igra v različnih kotičkih.
– Pogovor o dejavnostih, igri, izletih… kaj vse so počeli doma, v času zaprtja vrtca.
J:
– Ob literaturi, priročniku – Higienko , se pogovarja, posluša zgodbe, komunicira, sprašuje, odgovarja…
– Ogled slikanic, in pogovor ob njih.
M:
– Otrok se pogovarja in pojasnjuje kaj se je zgodilo najprej kot vzrok in kaj je nastalo kot posledica.
– Šteje.
– Posnema štetje s prsti.
– Predmete dodaja, odvzema in jih šteje.
U:
– Slika.
– Riše.
– Lepi…