N:
– Preko različnih dejavnosti in priložnosti spoznava in se seznanja s čustvi in njihovimi izrazi – vesel, jezen…
– Ugotavljajo podobnosti, razlike med seboj.
– Spoznava različna čustva, jih poskuša opisati, izraziti.
– Se umirja: ob dotiku, risanju, ustvarjanju v mivki, ob božanju, dotikanju, različnih velikosti kamnov, v svetlobnem kotičku.
– Posluša, voha, okuša…
D:
– Preko aplikacije spoznavajo čustva – nasmejan, žalosten, jokajoč…
– V zasebnem kotičku, se igra s svetlobnimi sredstvi.
– Sodeluje v igri z didaktično igračo – čustva.
– Se opazuje pred ogledalom in uprizarja izraze čustev.
– Se pogovarja o medsebojnih odnosih.
– Opazovanje kdaj smo veseli, kdaj jokamo…
– Sodeluje v prijetnih situacijah in spoznava reševanje konfliktnih situacij.
– Dejavnosti ob praznovanju rojstnega dne: petje, risanje, ples, pogostitev…
– Kulturni praznik ( 8. 2. ).
– Spoznava in se seznanja z državnimi simboli in pomenu le teh – zastava, grb, himna.
– Se seznanja, pogovarja, komentira… o Slovenskem pesništvu.
J:
– Spoznava zgodbo: Rožleta je strah, Rožle je žalosten ( Aurélie Chien Chow Chine ), Kiko in roka (Združenje proti spolnemu zlorabljanju).
– Se pogovarja, sprašuje, odgovarja, poimenuje, komentira….
– Spoznava nove besede, stavčne vzorce.
– Sodeluje v komunikaciji z otroki in odraslimi.
– Posluša in se pogovarja o Prešernovih pesmih, ter spoznava Prešerna, kot Slovenskega pesnika.
– Seznanja se z besedilom Slovenske himne – Zdravljice.
M:
– Spoznava kaj se zgodi kot vzrok in nastane kot posledica.
U:
– Ustvarja z naravnim materialom.
– Spoznava in igra na mali instrumente iz naravnega materiala.
– Barva predloge, po vsebini zgodbe.
– Risanje, barvanje državnih simbolov.