N:

– Spoznava dele telesa in njihovo funkcijo.

– Ugotavljajo podobnosti, razlike med seboj.

– Prinaša literaturo, knjige o človeškem telesu, jih ogleduje, se ob njih pogovarja.

– Odtis dlani.

– Obris stopal.

– Riše svojo barvo oči,  las.

– Preko makete ( 3D ) spoznava, si ogleduje,  opazuje, ima možnost otipati notranje organe in spoznava njihove funkcije in pomen.

– Opazuje, otipa maketo okostnjaka.

M:

– Merjenje višine.

– Primerja, opazuje, se pogovarja uporablja izraze za opis velikosti.

– S pomočjo odraslega izdeluje grafe, jih primerja, komentira.

D:

– Pridobiva samospoštovanje in samozavest glede svojega telesa.

G:

– Po gibalnih dejavnostih naj otrok zaznava spremembe na svojem telesu ( zadihanost, znojenje, utrip srca, žeja…).

– Seznanja se z osnovnimi načeli osebne higiene.

J:

– Spoznava besedo, knjigo kot vir informacij.

– Prinaša literaturo, knjige o človeškem telesu .

– Primerja, opazuje, se pogovarja…

U:

– Slikanje s čopič

– Nariše sebe in s pomočjo odraslega naredi obrisa telesa.