N:
– Spoznava dele telesa in njihovo funkcijo.
– Ugotavljajo podobnosti, razlike med seboj.
– Prinaša literaturo, knjige o človeškem telesu, jih ogleduje, se ob njih pogovarja.
– Odtis dlani.
– Obris stopal.
– Riše svojo barvo oči, las.
– Preko makete ( 3D ) spoznava, si ogleduje, opazuje, ima možnost otipati notranje organe in spoznava njihove funkcije in pomen.
– Opazuje, otipa maketo okostnjaka.
M:
– Merjenje višine.
– Primerja, opazuje, se pogovarja uporablja izraze za opis velikosti.
– S pomočjo odraslega izdeluje grafe, jih primerja, komentira.
D:
– Pridobiva samospoštovanje in samozavest glede svojega telesa.
G:
– Po gibalnih dejavnostih naj otrok zaznava spremembe na svojem telesu ( zadihanost, znojenje, utrip srca, žeja…).
– Seznanja se z osnovnimi načeli osebne higiene.
J:
– Spoznava besedo, knjigo kot vir informacij.
– Prinaša literaturo, knjige o človeškem telesu .
– Primerja, opazuje, se pogovarja…
U:
– Slikanje s čopič
– Nariše sebe in s pomočjo odraslega naredi obrisa telesa.