DRUŽBA:
– Otrok se pogovarja o vrednoti – Zakaj se učimo? Kako se lahko kaj naučimo? Kje in do nam lahko da informacije, poda znanje?
- Igra z družabnimi igrami – Človek ne jezi se, Spomin, Domino…
– Pomoč drug drugemu in sodelovanje – Sestavljanje sestavljank, igra v različnih kotičkih.
NARAVA:
– Otrok se igra s tehničnimi predmeti ( ura, zvonec, ) ter uporablja različna orodja ( kladivo, metlo…) in tehnične predmete ( računalnik, mobitel,
radio ).
– Projekt – Varno s soncem ( varovanje pred škodljivimi sončnimi žarki: umik v senco, kapa s šiltom, primerna oblačila, klobuki, uporaba kreme
za zaščito pred soncem, pitje tekočine…).
JEZIK:
– Obeleži dan Otona Župančiča ( 11. 6. ).
– Prisluhne zgodbi na temo Pajek Ogabek ( D. Amfit ).
– Spoznavajo črke, se z njimi igrajo, sestavljajo s pomočjo odraslega besede…
– Imajo možnost ogleda različnih strokovnih knjig – iz različnih področij.
– Ogled in pogovor ob različnih slikanicah, Cicidojih.
MATEMATIKA:
– Otrok se z odraslim igra igre odgovarjanja na vprašanja odraslega, ki se začnejo z Zakaj.
– Otrok napoveduje rezultat ( Ali bomo na sprehodu opazili kakšno lužo, ali bo deževalo… ), odgovarja na vprašanja in napoveduje, kaj se zgodi
potem ).
– Pridobiva izkušnje kaj je v dani okoliščini res in kaj ne in kaj je vedno res (Voda je mokra – ti imaš prav ), poskuša zanika ti trditve.
– Si poišče primeren pripomoček, da opravi tisto, kar želi.
UMETNOST:
– Slika.
– Riše.
– Lepi…
GIBANJE:
– Izvaja dejavnosti v gibalno športnem programu MALI SONČEK .
– Otrok prejme priznanje za trud in sodelovanje pri programu modri mali sonček.
– Otrok se igra in sodeluje v sprostitvenih dejavnostih, na igrišču.
– Sodeluje v različnih elementarnih igrah – lovljenje, hitra odzivnost, skupinski tek.