DRUŽBA:

Otrok se pogovarja o vrednoti – Zakaj se učimo? Kako se lahko kaj naučimo? Kje  in do nam lahko da informacije, poda znanje?

  • Igra z družabnimi igrami – Človek ne jezi se, Spomin, Domino…

– Pomoč drug drugemu in sodelovanje – Sestavljanje sestavljank, igra v različnih kotičkih.

NARAVA:

– Otrok se igra s tehničnimi predmeti ( ura, zvonec,  ) ter uporablja različna orodja ( kladivo, metlo…) in tehnične predmete ( računalnik, mobitel,

radio ).

– Projekt – Varno s soncem ( varovanje pred škodljivimi sončnimi žarki:  umik v senco, kapa s šiltom, primerna oblačila, klobuki, uporaba  kreme

za zaščito pred soncem, pitje tekočine…).

JEZIK:

– Obeleži dan Otona Župančiča ( 11. 6. ).

– Prisluhne zgodbi na temo Pajek Ogabek ( D. Amfit ).

– Spoznavajo črke, se z njimi igrajo, sestavljajo s pomočjo odraslega besede…

– Imajo možnost ogleda različnih strokovnih knjig  – iz različnih področij.

– Ogled in pogovor ob različnih slikanicah, Cicidojih.

MATEMATIKA:

– Otrok se z odraslim igra igre odgovarjanja na vprašanja odraslega, ki se začnejo z Zakaj.

– Otrok napoveduje rezultat ( Ali bomo na sprehodu opazili kakšno lužo, ali bo deževalo… ), odgovarja na vprašanja in napoveduje, kaj se zgodi

potem ).

– Pridobiva izkušnje kaj je v dani okoliščini res in kaj ne in kaj je vedno res (Voda je mokra – ti imaš prav ), poskuša zanika ti trditve.

– Si poišče primeren pripomoček, da opravi tisto, kar želi.

UMETNOST:

– Slika.

– Riše.

– Lepi…

GIBANJE:

– Izvaja dejavnosti v gibalno športnem programu MALI SONČEK .

– Otrok prejme priznanje za trud in sodelovanje pri programu modri mali sonček.

– Otrok se igra in sodeluje v sprostitvenih dejavnostih, na igrišču.

– Sodeluje v različnih elementarnih igrah – lovljenje, hitra odzivnost, skupinski tek.

Accessibility