DRUŽBA:
– Otrok se pogovarja o vrednotama poštenost in pravičnost, o njunem pomenu.
– Igra v različnih kotičkih.
– Sodelovanje v različnih dejavnostih, kjer se otroci srečujejo in upoštevajo, uresničujejo.. vrednosti.
NARAVA:
– Preko ogleda slikanic, Cicidojev, slik… ugotavlja, da imajo živali lastnost, ki jih v realnosti nimajo.
– Doživlja posamezno čutilo ( vonj, okus…) in občutke ( žalost, veselje…).
– Se poskuša vživeti v občutke drugih – empatija.
– Bivanje zunaj v deževnem vremenu.
JEZIK:
– Prisluhnejo različnim zgodbam na temo – Mojca Pokrajculja, Pod medvedovim dežnikom.
– Se seznanja z značilnostmi, ki so značilne za basni.
– Prisluhne basnim.
MATEMATIKA:
– Šteje.
– Odkriva kje vse so števila – telefon, mobitel, termometre, blagaajna…)
– Posnema štetje s prsti.
– Predmete dodaja, odvzema in jih šteje.
UMETNOST:
– Slika.
– Riše.
– Lepi…
GIBANJE:
– Izvaja dejavnosti v gibalno športnem programu MALI SONČEK .
– Otrok se igra in sodeluje v sprostitvenih dejavnostih, na igrišču.
– Se udeleži daljšega sprehoda – PST.